.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیلم مستند «جانباز » در حوزه هنری مازندران

به مناسبت هفته دفاع مقدس فیلم مستند « جانباز » به نویسندگی و کارگردانی علی معصومی کوهستانی در واحد هنرهای تصویری کلید خورد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان مازندارن ، مهدی معصومی گرجی معاونت فرهنگی و هنری و مسئول واحد هنرهای تصویری این مرکز گفت : با هدف ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و هنر دفاع مقدس و همچنین ارج نهادن به مقام شامخ جانباز ، در هفته دفاع مقدس فیلم مستند « جانباز » به نویسندگی و کارگردانی علی معصومی کوهستانی در واحد هنرهای تصویری کلید خورد .

معصومی در ادامه خاطر نشان کرد این فیلم مستند در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان مازندران و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تولید می گردد .

شایان ذکر است فیلم مستند « جانباز »  زندگی جانباز قطع نخاع ، عاملی را به تصویر می کشد . و تا پایان سال جاری تولید خواهد گردید .

نمایشگاه آثار تجسمی « دفاع مقدس » در سایت حوزه هنری مازندران

نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع « دفاع مقدس » در نمایشگاه مجازی پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران قرار گرفت .  

علیرضا پاک بین مسئول واحد هنرهای تجسمی  این مرکز گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع « دفاع مقدس » آثار هنرمندان فعال در واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری مازندران در نمایشگاه مجازی پایگاه اطلاع این مرکز  قرار گرفت .

پاک بین در ادامه خاطرنشان کرد ، در این نمایشگاه 14 اثر نقاشی و پوستر تولید شده در واحد هنرهای تجسمی به نمایش عموم گذاشته شده است و علاقمندان می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه به پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان مازندران به نشانی www.artmazandaran.ir  مراجعه فرمایند .

« دشت بلبل » به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره راه یافت

نمایش « دشت بلبل » به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری و کارگردانی یاسر محمودی به سومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان سوره راه یافت .

ملیحه مقصودی سرپرست روابط عمومی این مرکز با علام این خبر افزود : پس از اعلام نتایج بازخوانی آثار پذیرفته شده برای حضور در سومین جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره ، نمایش « دشت بلبل » به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری و کارگردانی یاسر محمودی توانست به این جشنواره راه یابد .

مقصودی در ادامه خاطرنشان کرد ، جشنواره سراسری تئاتر کودک و نوجوان سوره از 16 لغایت 19 مهر ماه سال جاری به همت حوزه هنری کودک و نوجوان و مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در دو بخش مسابقه و بخش جنبی در تهران برگزار می شود .

سینما سپهر ساری مملو از شور کودکانه

در پی استقبال پرشور از فیلم شهر موشها به کارگردانی مرضیه برومند ، در سینما سپهر ساری ، سانس ویژه برای شهروندان ساروی در نظر گرفته شد .

 حسین پور معاونت خدمات سینمایی این مرکز گفت : در پی استقبال پرشور از فیلم شهر موشها به کارگردانی مرضیه برومند ، در سینما سپهر ساری ، سانس ویژه ای در ساعت 10:30 شب برای شهروندان ساروی در نظر گرفته شد .

حسین پور در ادامه گفت : با توجه به استقبال خوب و پرشور از فیلم شهر موشها ،حوزه هنری مازندران و سینما سپهر ساری در نظر دارد سانس ویژه ای به صورت نیم بهاء ، برای دانش آموزان مدارس ابتدایی و راهنمایی اکران نماید .

وی در پایان خاطر نشان کرد ، علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33322256     با روابط عمومی سینما سپهر ساری تماس حاصل فرمایند .


« اینجا شهید آباد است » در هفته دفاع مقدس به روی صحنه می رود

نمایش « اینجا شهید آباد است »  نوشته سینا دلشادی و کارگردانی یاسر محمودی برنتی در هفته دفاع مقدس در سالن شهید هادی باغبانی به مدت 5 شب به روی صحنه می رود .

ملیحه مقصودی سرپرست روابط عمومی این مرکز با علام این خبر افزود : نمایش « اینجا شهید آباد است » نوشته سینا دلشادی و کارگردانی یاسر محمودی برنتی تولید واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران در هفته دفاع مقدس از 1 لغایت 5 مهر ماه سال جاری ساعت 19 در سالن شهید هادی باغبانی حوزه هنری مازندران به روی صحنه می رود .

مقصودی در ادامه گفت : در این نمایش مصطفی اژدرپور منفرد ، رویا افضلی ، عطیه ناصر جوی ، لیلا علیپور ، فاطمه امینی و رضا نیکخواه ایفای نقش می کنند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد ، علاقمندان می توانند برای تماشای این نمایش در تاریخ های مذکور به آدرس ، ساری ، میدان امام ، بلوار دانشگاه ، حوزه هنری مازندران مراجعه فرمایند .

شایان ذکر است ، این نمایش چندی پیش به عنوان نماینده استان مازندران به جشنواره منطقه ای بسیج کشور راه پیدا کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.